Servicedesk Coördinator
Als Servicedesk Coördinator ben jij een essentiële schakel in onze dienstverlening. Jij bent verantwoordelijk voor het efficiënt organiseren, aansturen en optimaliseren van onze servicedeskprocessen. Je geeft leiding aan een team van eerste- en tweedelijns servicedeskmedewerkers en zorgt voor een efficiënte en klantgerichte afhandeling van incidenten en serviceverzoeken. Naast je coördinerende rol werk je actief mee op de servicedesk en draag je bij aan het optimaliseren van onze operationele processen.
Wat ga je doen?
✔ Leidinggeven aan het servicedeskteam: Ondersteunen, instrueren en motiveren van medewerkers om optimale prestaties te bereiken.
✔ Kwaliteitsbewaking: Monitoren van de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden en het voeren van regelmatig werkoverleg.
✔ Procesoptimalisatie: Procesmatig aansturen van de servicedesk en bijdragen aan continue verbetering.
✔ Personeelsplanning: In samenspraak met de Operationeel Manager zorgen voor een adequate bezetting van de servicedesk.
✔ Opleiding en ontwikkeling: Signaleren van trainingsbehoeften en opstellen van scholingsplannen in
samenwerking met de Operationeel Manager.
✔ Begeleiding: Verantwoordelijk voor de begeleiding van BBL-leerlingen en stagiaires.
Wat neem je mee?
✔ Iemand met passie voor ICT✔ Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
✔ Afgeronde MBO-niveau 4 ICT-opleiding en minimaal 5 jaar relevante werkervaring
✔ Minimaal 3 – 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare coördinerende functie
✔ Kennis en ervaring met het toepassen van ITIL processen, het bezit van minimaal ITIL v3 certificering is een pré
✔ Werkervaring in een vergelijkebare functie is een pré
✔ Sterke coaching- en planmatige kwaliteiten
✔ Up-to-date met technische ontwikkelingen op het gebied van ICT en inzicht in organisatorische processen en de inrichting van diverse disciplines binnen de servicedesk Affiniteit en basis ervaring met de Microsoft 365 diensten
✔ Kennis van networking is een pré
✔ You speak a little ‘bitje’ Engels
Heldere afspraken
✔ Een fulltime baan voor 32 tot 40 uur per week
✔ Goed salaris (afhankelijk van je kennis en werkervaring)
✔ Nette pensioenregeling en goede arbeidsvoorwaarden
✔ 24 vakantiedagen
✔ Uitbetaalde overuren
✔ Auto van de zaak (B-segment) waar je ook privé mee mag rijden
✔ Laptop en telefoon
✔ Wil je een extra opleiding of cursus volgen? Dat kan!
✔ Maandelijkse coaching op softskills
✔ Mogelijkheden om thuis te werken!
✔ Elke dag een lekkere lunch van de zaak (wanneer je op kantoor bent ;))
✔ Ieder kwartaal een inspirerende pizzasessie
✔ Regelmatig tafelvoetbal, dartwedstrijden en toffe bedrijfsuitjes!
Spreekt het je aan?
Neem dan contact op met Arjan Bovenschen via 0345 – 200 000 of stuur je CV naar werkenbij@morethanjust.nl